sobota, 5 października 2013

Babeczki z białą czekoladą


Dzisiaj podrzucam Wam mój ostatni nabytek czyli przepis na babeczki z białą czekoladą :) Usłyszałam o nich od mojej przyjaciółki, i pierwszy raz robiłam je właśnie z nią hmm około północy... Najśmieszniejsze jest to że powiedziała mi wtedy że te babeczki wychodzą zawsze, a potem gdy robiłam je w pojedynkę nie wyrosły mi :( Oczywiście nie poprzestałam na jednej próbie, bo mojemu Lubemu od razu zasmakowały, a że są szybkie w przygotowaniu to robię je często i już mi wychodzą :) Polecam, spróbujcie, bo nawet największej marudzie w kwestii słodkości zasmakują napewno:)











Składniki:

  • 120 g masła
  • 120 g mąki
  • 120 g cukru
  • 120 ml mleka
  • 70 g białej czekolady
  • szczypta soli
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • łyżeczka ekstraktu cytrynowego
  • 1 jajko

Jak zrobić:

Nagrzać piekarnik do 160oC. Do rondelka wlać mleko,łyżeczkę ekstraktu oraz wsypać połamaną na kosteczki czekoladę i masło. Mieszając poczekać aż wszystkie składniki się roztopią. Wlać masę do miski. Miksując dodawać przesianą mąkę wymieszaną z cukrem, proszkiem do pieczenia i solą. Na końcu dodać jedno roztrzepane jajko.Gotową masą zapełnić do 2/3 papilotki umieszczone w formie na muffinki. 
Czas pieczenia: 20-30min.
Temp. pieczenia 160oC. 
Smacznego!

3 komentarze:

  1. mnie też czasem wychodzą zakalce kiedy nie powinny ;) bardzo lubię takie babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę chętnie cały talerz plus tą czekoladę na boku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry, Prosiłabym przekazanie kontaktowego adresu mailowego wraz z nazwą bloga na kontakt@blog-media.pl. W najbliższym czasie chciałabym przedstawić możliwość współpracy. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń